[捍衛廣東話] 向大陸人推廣廣東話文化

呼籲大家用白話文廣東話同大陸人溝通

同寫繁學簡一樣, 我地可以識, 但係一定唔可以用!

請大家在外面遇到大陸人, 就算識聽都好, 我地0係我地既地方不妨用番我地

既語言同佢地溝通, 講到佢地投降用廣東話為止! 由小弟年代(90年左右讀小學)開始,其實一直

都無著意去教廣東話. 如果細個有得睇殘片(如好姐賣粉果) 學廣東話,聽許冠傑學廣東話, 錦而

家d 學生中文一定叻好多.

有好多方言已經去到無人識寫地步, 而廣東話係我地每日都講, 而且係一種禁有趣既語言,

我地點可以將會拱手相讓?

Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020