[交友APP]識得溝一定係錦溝 \ 認識在地的外國朋友 Badoo and Facebook

自從Scout 同 Badoo 呢類交友apps 彈起之後, 相信為香港好多弱勢社群搵到求愛新出路(例如外藉家庭傭工同埋毒L)

小弟以前一路都玩呢d 網/apps ( 其實係當時未有mobile apps的年代) ICQ searches, 討論區的交友版面, 現在的Badoo....
當然無成功錦搵到網路真愛, 但都識過一尐朋友, 而家其實都無話認真識朋友date 呀傾電話果尐啦, 原因係因為我太毒, 同埋令一個原因唔講啦.

而我而家用呢類apps 主要都係睇下女,同想識d 外語類既朋友, 因為我由中學畢業起都生活在唔同國籍既環境當中.

所以到而家有好多識幾句既語言, (閩南,西班牙,法文,葡萄牙, 越南等**只有葡萄牙和越南係達到求生同日常用單字級別)

而禁多platform 我最鍾意用既功能就係 現處同出生地兩個criteria.

錦就可以識到你身處地方既外國朋友,


之前Badoo mobile 既頁面係錦的, 沒有現處同出生地既option



而Badoo desktop 既搜尋頁面係錦, 都係睇唔到有類似options


但係只要進入左上角"附近會員", 再進入"更改", 下圖為搜尋在"附近"的泰國人.


錦呢度就可以選擇"語言", 透過語言大家就可以搜尋同認識在地既外國人啦
如果大家知道Badoo MOBILE都有呢個function 既話請話俾我知, 我0係playstore 留過言,不過唔知幾時先有, 無意中上Desktop 版先知原來Desktop 竟然有.!!





Facebook 只要在 Google search Facebook People Search
右邊就可以search 到 Current City 同hometown, 不過好似無左Gender=,=
知道既朋友 請幫幫忙講0係邊.



Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020