每天與生母晚飯 - 我一位讀過電影 最後無從事相關工作朋友 寫既一編文.

從前我有一個快樂家庭,自小跟隨養母長大,後來法庭將我判返畀親生亞媽,生活就180度轉變。以前要乜有乜,而家親生亞媽睇中我識賺錢就爭我返嚟,淨係識問我攞家用,養埋班大食懶細佬妹。

前晚食飯,亞媽又攞D罐頭出嚟開飯,之前又話畀我揀食乜餸,原來一直係點我,上次嗰罐罐頭已經過期,今次呢罐唔單止過期,仲要凹嘅!然後你話下餐畀我揀,點知你打開個櫃門全部罐頭,咁就係叫畀我揀?!
於是我就坐埋飯枱絕食,亞媽就話細佬妹由細食罐頭食到大都係咁啦,我話佢地未食過好野,梗係覺得冇問題啦,我以前三餸一湯,有魚有肉,點同而家餐餐開罐頭。

過咗一陣,細佬妹食完,而我仲選擇繼續坐喺飯枱抗議,我開始feel到亞媽有D唔高興,嫌我阻住佢洗碗執枱,又驚細佬妹有樣學樣,我見勢色唔對,於是即刻換番件厚嘅長袖衫同長褲,亞媽就話我有心挑釁佢,於是就開我拖,我都知你可能會郁我,我梗係著厚D啦,你估我好似細佬妹咁豬咩。

你開我拖,我知我還手就係不孝,因為你係我亞媽,雖然冇乜感情,所以我咪唔還拖,淨係大聲向隔離屋求救囉,但亞媽就同隔離屋講呢D係我地家事,叫人唔好多事!我明我向隔離屋求救會落你面,但我可以點呢?繼續揀罐頭?今次就話打咗兩野,畀隔離屋見到就即刻收手啫,如果半夜閂埋門我咪好危險!

其實我喺飯枱唔走絕食,都係阻到你洗碗啫,自問好克制啦,我都冇反枱,唔洗開我拖呀?坐低傾下咪得囉,你又唔想同我傾,成日耍我,一係掉咗枱面罐爛罐頭,真係畀我揀食乜餸,最少都道歉承認唔應該開我拖啦,不過亞媽咁要面,呢個機會都幾微,我諗我都係唯有繼續坐喺飯枱抗議!



原文-Patrick Ng.

Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020