Amazing Stuff 贈品區

免費正新x1 Kenda x 1 451 1.1/8 呔一對
建議乾地代步用
4May2024完結 先到先得




‐‐‐----------------------------------@@@
(下列活動已完結。- 多謝支持)
留意開小弟賣既amazing stuff 既朋友 都係鍾意新奇野,
所以除左賣amazing 既野, 我今次決定送!

踩MTB成日拆碌既朋友我諗都成日攪到個碟剎唔知點硬係HIHI地,
所以今次同批發入左D SHIMANO油制既塞, 即係新BRAKE 跟果粒野.

任何客戶買野都可以問我拎2粒. 舊客有需要可以在鰂魚涌揾我唔駛買野送俾你!

黎緊贈品陸續有來, 部份係我專登買黎送, 又或者用過既野,希望大家鍾意同唔好介意



水架鑼絲2粒


束褲帶 2條 (參加大陸團可固定左大巴支架上, 搭地鐵也可紮軨)



Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020