光榮冰室 - 其實有個飯好食過叉燒滑蛋.

故事有d長,希望大家有興趣睇.
小編近幾年工作都在尖沙咀, 因為收入唔算高, 而且飯腳都是麻甩佬, 所以有不成文規定,如無特別原因就去50蚊以下餐廳做lunch. 50蚊以下?禁平堅定流呀? 其實尖東果半邊尖沙咀有好多選擇, 而海港城果邊就少d. 以前海港城經常去海防道臨時街市 東園餐廳. 而家暫時搬左去亞士厘道. 街市裝修近1年. 2020 年 3月左右會開番.

講番光榮, 小編一行人早在半年前已經開始食, 果時初開, 午餐6個只有2個好食, 最出名當然係叉燒煎蛋飯同蔥油雞扒飯. 而小編覺得早期蔥雞飯係麻麻地, 熟油太多.

亦係開店初期, 有一日小編又到光榮lunch 叫左個椒鹽排骨飯, 一黎到,心諗呢個咪台式酥炸排骨?
加左避風塘式配料但完全唔入味. 我好少食淨野, 但果次我食左4成就食唔落, 埋單仲食家上身俾錢果陣同收銀講, 椒鹽骨唔係錦整架,你唔好出呢個餐啦, 說話都未講完另一個執枱既已經將我果碟野收番入廚房準備倒, 老闆娘見到碟飯淨番禁多, 驚訝地說: 點解碟飯剩番禁多架? 個客呢? 係咪有問題呀?

我聽到老闆娘主動問,我就埋去講兩句: 係呀, 有d乾同有d 硬食唔到呀, 椒鹽排骨人地整有豆瓣醬有鼓油果d 少少濕濕地個喎. 老闆娘話你食禁少咪好肚餓囉? 駛唔駛整個包俾你拎番公司食呀? 我果刻覺得呢個老闆竟然禁關心個客既感受同係咪食飽我真係好感動, 需知我同佢萍水相蓬,以前佢亦未serve過我. 我覺得呢間野一定會愈做愈好.

到後來再叫蔥油雞, 無再油淋淋,好食左好多, 椒鹽排骨未有機會試印象中見過好似做法都改左,
由6個得2個好食而家普遍6個有5個都OK.

而小編想超級勁推既係 光榮既沙爹牛滑蛋飯, 呢個我夠膽講好食過所有炒蛋類既飯, 有次無餐散嗌叫錯左無蛋的. 估佢唔到一樣有99%禁好食.

所以有時有人話撐黃既都係盲目, 但我想講用心造野係有人睇到.
PS: 之前食過幾次紅X冰室, d野真係差, 所有扒都用梳打乸到俐都鞋埋. 好(唔)好彩而家執鬼左
估佢改過個名都會再黎過, 希望佢會做好d.

今次懲罰黃店其實小編都見過有d 平時死位因為老闆黃, 質素明明無上手禁好但生意都好左好多, 希望佢地可靠呢個機會可以再造好d. 加油.

光榮冰室 - 喜歡這地方早在黃藍之前

鴛鴦牛滑蛋飯  爹牛滑蛋飯

光榮公司飯




下一編: 生於亂世裹有種責任 - 黃大仙超平美食

Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020