$100以下 有線無線耳機 TWS Bluetooth

其實 不知道有沒有人會好似我錦....
好鍾意0係街聽野 (歌/ PODCAST),  但係成日唔記得帶耳筒
尤其係聽PODCAST要求既係 聽得清楚就OK!!

偏偏自己之前都用過好多耳機下, 所以有d 10蚊20蚊既真係接受唔到.....
有d 聲拆, 而且無隔音 搭車聽唔到, 開得大聲 又好刺耳.

玩到平價耳機都應該識 28mart, 或HKEPC 瘦佬/肥佬, KZ, TRN 都算係佢帶起100-200蚊,多模款多色發燒耳機 再加上入門耳機換線 熱潮

今次路過問老闆入門真無線有咩推介, 老闆話"無!" 本來有一隻TRN T200 可惜未番貨.
300蚊內 叫做有d 野聽.

於是見到隔離有隻有線藍牙 Remax RB-S26 老闆話呢隻雙動圈多數都係叫人買呢隻平野頂住先.  (唔好爆價錢, 因為賣得太平.)
又見新聞話"JR西日本每月出現近600單耳機跌落事件
為人為己都係用有線藍牙啦.

首先外表實物同相比唔失禮, 本體同線材質感幾好,長時間帶上去舒服. 有磁石磁吸設計可惜無開關功能.

電池續航OK, 規格寫14小時. 小編認為2日一差中等用量無問題.

最有驚喜地方係推力特強, 用手機推有線耳機太多, 好耐未試過50% 已經夠聲.
聲底偏暖,是人聲取向(結構問題?), 疊聲的話樂器較細聲. 超重低音有輕微破音. 但前奏間奏樂器部份然唔錯.








我買過既平耳筒好壞參半 , 重點係 好既經驗基本上都係 TDK 俾我的.
之前買過一對 $4x 的 聲音好平均聽得好舒服 有基會貼想給大家看看

今次想介紹的是一個 "豪華" TDK 耳機 , 型號不詳 ?? 盒上只有一個名字: CLEF





名字: CLEF-U
 高中低音寫是平均, 而用的這兩個星期也切合這描述 
初買回來女聲很後, 但run in 了 數十小時 之後 基本上都聽得好舒服自然 
太深入的測試我沒能力做了(看到價錢了嗎?hehe) 

令外線材是扁身的防聽診考應線材



耳機外體finishing 手工隔音能力還不錯,耳膠也很舒適, 不要少看耳膠, 單買耳膠的話我可以說$15以下很難買到一對好用的耳膠  (開估了 價錢是港幣$79大元,也灣電,匆匆購入)

PS: 稍後再貼蔗渣價錢$4x 那對

Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020