上網放電話, 相機, 電腦 有咩方法可以快d 賣出?

我一直都有上網放一d 野去賣 無論新或二手, 一般黎講, 要放得快多人注意
都不外乎 放既網要目標觀眾0係曬度, 張相清楚, 資料夠齊,
你既眼光, 定價, 新鮮感, 當時市場供求 ....................呢d 我全部都吹水, 我平時放野上網賣
一直都係效率好低, 好耐先賣到一件果種.

不過綜合我之前朋友經歷加上近排一件事, 我有d 體會, 而且有d 做法可切實執行
以下例子









早前看上了一部粉紅色手機, 但係因為禁橋屋企人換新手機,而且舊那台型號我是
很喜歡的,(Xperia P, 跟 imac 一樣是 一體鋁外殼)
換了後又在觀塘廣場買了這粉紅色sensitive fit 超薄套, 完成了我兩個願望 

最近又想trade 黎換做2nd / 水貨 LG Prada 3(2012 頭機), 於是試放, 唔放尤突止,一放 就日日有人pm, 我開頭想, 係呼我Mark 太平? (其實少少啦), 最後我明白啦, d 人見粉紅套禁新淨所以以為女仔機, hehehe, 所以有機會大家幫我實驗下, 無論你放相機又好, 電腦又好手機又好, 你差唔多想放既時侯不妨花幾十蚊買個粉紅套/ 頸繩whatever, 影張相放上網, 坦白講價錢唔會十分好, 除非你屈機真係搵個女仔同buyer 傾 (我朋友錦樣放左部cannon 相機好似buyer 價都無講)


Comments

  1. Very Informative, same situation on me. I just sold a couple of Canon lens on DCfxxxr

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020