去越南 - 自遊行 河內手信 HCM 胡志明 必備 Tips 2.0 換錢/交通/免費導遊 食Pho 以外

更新: 河內手信編

最近果次翻河內最滿意既手信就係呢隻越式囍餅BANH COM
亦有其他顏色叫餅夫妻 BANH PHU THE 

圖像裡可能有食物
綠色外皮相信大家一以為是斑蘭葉? 人造色素? 其實這是越南特產的綠色糯米!
去到HANOI, PHO HANG THAN 是當地的婚嫁街, 街上兩旁都有點婚紗,囍餅擺設之類.
這餅看似好奇怪, 但當地一般提供試食, 相信我,  一定要試, 保證一試愛上! 食落超軟塾, 小編忘了照相, 大概可整個拉長大賽, 有人食得出有.糯米味,香蕉味什至茶味

而點解小編覺得一定要試呢? 因為此餅質量高的, 保質期極短 只有4-5天 過後便會變硬,再過幾天就唔食得. (放雪櫃的話,唔介意2週內翻蒸都仲食得) 所以你唔去越南係買唔到. 而且價錢只是8元台幣, 2元港幣左右.

所以這與其他手信腰果! 咖啡! 龍王綠豆糕 越南的手信全部都是重量級. HK$100 買到50個, 都成幾KG重了.

另外最有趣是 Hong Ninh 有一fb page, 你下單之後可以live 睇住佢地整. haha






Hồng Ninh Bánh Cốm

CHUYÊN CUNG CẤP SỈ VÀ LẺ BÁNH CỐM TẠI 79 PHỐ HÀNG THAN - BA ĐÌNH - HÀ NỘI.TEL:01677401379/0915092994

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008296963804



























另外, 小編很推薦 Hanoi Ly Quoc Su 的兩家食店
1家是賣雞粥 另1家是 Pho10 路過一定試一下


然後因為父母沒到過下龍灣, 這次也再帶他們去了, 在下龍灣的渡輪碼頭現在變得很繁忙, 很多遊客, 以前一直有賣什麼手工藝品, 鱷魚皮包包之類的, 猜不到在這地方我竟然有東西買到手.

就是傳說中的胡志明廢胎涼鞋店(小編最後沒買胡先生那雙,嘿)
如果大家有看過英文的越南手信推薦大概會看過HOCHIMINH SANDALS 這個字,
就是說胡先生當年打內戰的時候就是穿這個用廢車貽做的涼鞋, 大家心想, 車胎也是膠,
應該沒有什麼問題吧,

右邊就是胡志明涼鞋, 左邊是我買到的橡膠涼鞋. 有後跟帶, 超舒服, 有CROCS舒適感覺,但是酷太多了.



再看, 哭爸他鞋底長這樣?!!!, 所以外國網通常寫, 這種鞋,一定要試穿, 試過後包保你不想再穿第二次~HAHAHA







1. 換錢
建議係香港各大找換店先換3份1或1半所需金錢去到再找金鋪唱, 香港找換店如
百年, 重慶大廈, 深之都都有得換.

越南機場換錢篇
首先大家唔好禁心急, 一落機就去 International Arrival Hall 換錢, 果度一般係私人
找換店, Rate 比較差.
一般去越南換錢, Rate 最靚都係市區金鋪, 無錯係"金鋪", 至 13/Jun/2016 Rate
市中心金鋪一般有 1HKD: VND287
而我落機後 行5分鐘到 在內陸機 Arrival Hall Vietin Bank 換既 Rate 係 1HKD:VND 282,
在大叻細金鋪換 1HKD:VND 278















2. 手機上網咭
最近好興 香港機場 借/還 Wifi 蛋, 話50-60蚊可在韓國,台灣,日本果d 國家用5-7日 3G/4G上網.
可惜我暫時揾唔到越南有這樣便宜wifi 蛋.
我這次用的是香港先買既Vietnam mobile 電話咭, 30蚊 1個月有120gb =,=
大概係錦既樣. 收係4G 速度, 但個人覺得收得唔係太好, 最好CHECK CHECK 佢提供FREQUENCY 係咪 夠BAND 數.

我上次用的是Arrival Hall 比較後買的 Mobiphone 的3G card. 大約 130,000VND(HK$50) 可以用 7日, 每日有1GB 高速上網, 其後無限龜速
*注意 此咭 通話分鐘 只有 40分鐘. 充值大約 HK$0.5/mins (Local Voice都幾貴)

3. 機場交通. (巴士 Call 的士/ 私家車.)
在到達之前網上check 過可以坐巴士(約 HK$2-4) 找不到既話就坐的士(HK$50)
到這次小弟住的 背包客天堂 Pham Ngu Lao/ Bui Vien

   巴士- Bus Map 152號線巴士
   https://play.google.com/store/apps/details?id=com.t7.busmap&hl=en













在網上找到資料有一條 窮遊胡志明必備巴士路線. 152.
首先在香港已下載好 Bus Map, 下載了offline bus map 已供不時之需
到達後戰戰競競 買了上網咭同換左少少錢之後.

從international 同的士佬 Say no左 50次 之後 走到 Domestic Arrival Hall
見到有巴士經過, 走到行人路盡頭有個紅色巴士站, 紅色果個應該係比較靚既shuttle bus,
由於我識越南文有限唔知佢去唔去到Pham Ngu Lao 所以繼續0係果度等 152.

152 巴士黎到. 越南巴士仲係好old school, 會有2個職員, 一個駕駛,一個賣飛.
好好彩車上賣飛果個男仔 識簡單英文, 確定問我去邊,而 152 去到之後就叫我上車.
由機場36站 至 中央街市 Ben Thanh Market Stop 13站 大約 30分鐘, 至  Pham Ngu Lao-Bui Vien area, 12站 大約 40分鐘.
PS: 越南巴士 係無顯示牌提示架車去到邊. 不過如果你Download 左 Bus map offline map 或者 Google map Offline map, 錦就算唔上網都可以知到自己0係邊個站或大概0係邊.
又或者好似我禁幸運車上果個"賣飛佛" 識個英文既話, 你上車時候通知佢你去邊.
到站佢會提示的.  (中間有一個站車門打開, 有一個電單車司機 想拉我落車轉電單車)
"賣飛佛" 拉番我轉頭話仲未到. 真係 Cam on(多謝/感恩)

胡志明 巴士參考blog
http://hochiminhcityhighlights.com/take-bus-to-ho-chi-minh-airport

免費城內導遊: Saigon Hotpot

因為之前去danang 都試過 book tour guide, 當時因為有父母同行,唔想行禁辛苦, 所以今次 Plan 既時候 都有睇過 Dalat 既tour, 睇緊既時候0係TripAdvisor 睇到 有個叫
saigon hotpot
既組織, 開初既時候係希望俾一d 無錢去搵外國老師補習學英文既同學 有機會同外國人溝通.
Saigon Hotpot 既特點如下:

1. 同學個人無收取任何收費, 只有自願性捐款比Saigon hotpot 可維持日常運作

2. 過程同學對景點背後故事好熟悉, 部份在現在介紹有講, 部份係Saigon hotpot 教,
途中主要交通工具以下面Grab 為主, 如要體驗巴士唔知可唔可以Request.

3. 請照顧同學飲食, 我果次去既時候同學番完大學溫書, 成袋書仲同我地行左幾個鐘, 好感動.

4. Saigon Hotpot 0係胡志明有 City Tour, China Town Tour, 戰壕tour, Food Tour(收費)
另外在 Hanoi 都有branch 希望大家多多支持

最後希望大家試下指定 Request 一d basic english 同學, 而家佢地為左機構信譽, 慢慢開始只派d 英文好好既同學出黎, 帶我地既導遊都話, 而家英文普通既同學都好難有機會 可以體驗做導遊既機會. 我在Tripadvisor 也有留言, 希望睇到我這編文章既朋友都幫幫手

的士/Call 車編.
這次在越南我坐的士次數不多, 亦因我有越南人同行所以比較少被騙.
回港時遇到一班香港年青人 說越南坐的士, 一係比人開價.

如果你說BY METER的話 佢地就兜路.
來到幾天後, 報了一個免費導遊 "saigon hotpot", 大學生導遊來接我地後, 介紹左一個Call 車app 俾我地叫 Grab, 一個類似uber 既 apps. 呢個App UI 主要以英文為主.
**但一定要用越南電話登記
所以用 Offline map 既朋友就用唔到啦. 令外, 因為 Start 同 destination 已經入左, 所以同司機溝通就少d 誤會.因為越南人一般真係唔識英文.
而且基本上未出發就可以計到費用(導遊話費用比的士平 3份一左右)
仲要有勁多車. 5分鐘內有車 10分鐘到=,=























其他連結: 笑談越南話.
http://weirdjun.blogspot.hk/2015/09/blog-post.html

Comments

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020